2013 m. liepos 23 d., antradienis

Teddy Bear (2012)

Apie Tailandą jau teko skaityti Michael Houlebecque romane "Platforma", dabar gavau vaizdų :) Manau, centrinė idėja atskleisti kultūrinius skirtumus, sukelti žiūrovui šoką. Sekso turizmas, vienatvė ir meilės paieškos viename. Šalis pasirinkta įdomiai, ar ne? Bet ir veikėjas netradicinis. Denis iš Danijos, užsiimantis kultūrizmu, tebegyvena su motina, ir svajoja apie moterį, "ne per jauną, juk man jau 38-eri". Socialiniai įgūdžiai apgailėtini, tuo įsitikinam pamatę pirmąją sceną restorane, kuri nuveria, juokinga ir graudu kartu. "Meškiukas" beprotiškai svajoją apie priešingą lytį, bet neturi žalio supratimo, kaip to pasiekti. Išgirdęs apie sėkmingą dėdės santuoką su tailandiete, ir pats susigundo pabandyti laimę. Deja, nuvykęs į Patają, jis pamato, kokia purvina buvo ta "pažintis". Liūdna žiūrėti į šį milžiną prostitučių apsupty, kuris specialiai siuvasi švarką, norėdamas pasipuošti. Mergelės ten visos kaip viena, kokie tavo raumenys, ar parodysi man juos, vilties lieka nebedaug. O Danijoj laukia sena motina, kuriai Denis primelavo, kad važiuoja į varžybas Vokietijoje. Kodėl tokių metų vyras meluoja ar taikstosi su diktatūra, nesunku suprasti. Susiduriame su motiniška manipuliacija, kuri krečia šiurpą. Skiepydama kaltės jausmą į pačią širdį, ji laiko pririšusi sūnų sąžinės grandinėm. Būtent motinos veikėja labiausiai stringa atmintin, visiškai negaila, po truputį imi nekęsti ir ja bjaurėtis. Kaip galima šitaip laikytis įsitvėrus vaiko, ir neleisti jam kurtis asmeninio gyvenimo? Plakatas išduoda, kad Denis visgi randa moterytę, o kuo viskas baigiasi, žiūrėkit patys:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą