2015 m. balandžio 5 d., sekmadienis

The Other Guys (2010)

Velykų proga ne tokiems priverstiniams darboholikams kaip aš nusišypso laimė kelių išeiginių pavidalu:) Filmą mačiau prieš mėnesį, o rašau tik dabar, negerai... Will Ferrell, mano komikas numylėtinis, komedijos intelektu nespindi, bet visgi daugumą jų esu įdėjus į šį tinklaraštį; man jos pasirodė įsimintinos kažkuo :) Žiūrėjau per filmai.in, su lietuvišku įgarsinimu, kas šiaip jau yra mano reta praktika, bet šįkart labai pasiteisinusi. Įgarsintojas kalbėjo tokiu atsainiu ir pochuizmo persunktu balsu, kad myžau į kelnes iš juoko! Du policininkai, "kanceliarinis peliukas" ir kadaise susimovęs faras negauna tirti svarbių bylų, o tik tvarkyti po to likusį popierizmą. Tai siutina energingąjį Terį, bet visos pastangos atrodyti rimtais policininkais baigiasi.. grįžimu basomis :D Gerai pasijuokta iš visų detektyvinių trilerių, su šustrekais pagrindiniais veikėjais, kurie gaudynių metu važiuoja įsikabinę mašinos kapoto, bet tai didelės žalos jų šukuosenai nepadaro, o prakaitu jie tai jau tikrai nesmirdi, nes po kojom krinta top modeliai :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą