2018 m. vasario 10 d., šeštadienis

Loveless (2017)

Seniai seku Andrey Zvyagintsev, labai talentingas Rusijos režisierius. Jo stilių apibūdinčiau- lyg odontologas imtų rakinėti metaliniu krapštuku dantis. Žinot, ta procedūra- ieškom karieso. Taigi, randa, ir prasideda sadisto šou su ypatingu stereo- tavo klyksmu. Režisierius randa daug supuvusių dantų dabartinėje visuomenėje- šeimos paslaptys, sudėtingi vaikų ir tėvų santykiai, o šįkart- tėvų skyrybos ir pasekmės vaikui. Pasiruoškite, nebus lengva. Sutuoktiniai negali ištverti, kada pagaliau baigsis santuokinis košmaras, jau turi naujas antrąsias puses, šimteriopai geresnes, žinoma, dabar viskas bus kitaip. Kurgi ne. Rėksminga diskusija, kur dėti jųdviejų sūnų, dvylikametį Aliošą, sukrečia šaltumu. Niekas vaiko nenori, svarstoma internato opcija- esant abiem gyviems gimdytojams, įsiklausykit. Tada Alioša dingsta. Apie tai sužinoma gan vėlai, nes, kaip jau sakiau, tėvai užsiėmę naujais meilės romanais. Juokinga, bet tėvas, nemylintis vaiko, užstato vaiką savo jaunai meilužei! Kodėl? Vėl netyčia? Svarbus epizodas su anyta, nenuostabu, kad Ženia tokia sūka. Nemeilė gimdo nemeilę, bet vis dėlto.. Su siaubu žiūri į žmones, sukišusius nosį į išmaniuosius, televizorius, nieko aplink nematančius, plakatai rėkia visam mieste, bet mažai kas sustoja atidžiau perskaityti. Borios naujos šeimos "idilė" verčia piktai nusijuokti- ratas pradeda suktis iš naujo. Nuskambės žiauriai, bet priverčia kitaip žiūrėti į abortus. Yra žmonių, kuriems draudžiama turėti vaikų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą