2016 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

Identity (2003)

Kaip puiku, kad dabar ilgą laiką nereikės sukti galvos, ką pažiūrėt, šiais negailestingais Piratavimui- ne, laikais. Kokiu būdu aš niekada neįsijungiau Identity, negaliu paaiškinti, gal kad nesu John Cusack gerbėja, nors ir dalinamės tuo pačiu gimtadieniu. Visgi esu jo sesers fanė. Kadangi tai dar vienas egzempliorius iš mind-fuck pack'o, pusę filmo stengėmės atspėti, kame čia replės, ir maždaug per vidurį man pavyko. Jeigu į akiratį jis būtų pakliuvęs prieš 4-5 metus, efektas būtų geresnis, dabar tas bagažas smegenis apkrovęs, sunkoka nustebinti. Aplinkybės taip susiklosto, kad vieną lietingą naktį atkampiame  motelyje, dėl prastų oro sąlygų užstringa grupelė nepažįstamųjų. Nuo prostitutės iki klastingai apsiženijusios porelės. Intrigos įneša tai, kad vieni iš svečių- policininkas ir pavojingas nusikaltėlis. tad kai prasideda žmogžudystės, kalto ilgai ieškoti nereikia. Ray Liotts seksjiukas šitam filme, iškart prieš akis iškyla Goodfellas, gaila, kad išskirtinės išvaizdos aktoriai nepasiekia karjeros aukštumų. Visokie diCapriai ir Damonai mane vemt verčia. Pirmoji filmo dalis patiko labiau, tas suspensas, panika, šūviai, lavonai, be perstojo pliaupiantis lietus..Paskui prasideda lyg kokie trukdžiai, kaip tos mirgančios juostos ant seno teliko, įdomiausioj filmo vietoj. Imi galvot, kas čia per nesąmonės?..Supraskit, pradeda aiškėti fabula, ne apie techninius nesklandumus aš. Pabaiga faina, tik prajuokino ir kiek bendrą vaizdą nusmukdė tas snarglinas vaikas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą