Viena mano laukiamiausių šių metų premjerų (kita- Larso von Triero "Melancholia"). Žiūrovai pasidalinę į dvi dalis- tie, kurie išjungė po 15min, nes juos užpiso "nesąmoningi kosmoso vaizdai", kurie pasijuto išsekę, nieko nesuprato, arba giria koks šedevras čia, o aš..Prognozuoju "Oskarą" kinematografijos, montažo arba originalaus scenarijaus kategorijose. Malick'as rado naują pasakojimo formą- pasakojimą be pasakojimo, pasekę įvykius suprasit, kad šiame filme nieko neįvyksta, nėra dėstymo, intrigos, kulminacijos, atomazgos, priežasties- -pasekmės ryšio; priešingai nei ankstesniuose filmuose, nors žmogaus nesvarba, galima sakyt jo stiliaus pagrindinis požymis, aiškus ir čia. Nesužinom, kaip mirė Jack'o brolis- bet tai nesvarbu. Ne vienos šeimos istorija, o gyvenimas apskritai- gimimas, augimas, mirtis; pasinaudojant tos pačios šeimos pavyzdžiu, verčia mąstyti plačiau; kokią įtaką daro vaikams "kietos rankos" auklėjimas? Ar geriau būti tvirtu, užgrūdintu, ar geru žmogum? Brado Pitto veikėjas atspindi pirmąjį, Jessicos Chastain- antrąjį tipą, nori nenori, filmo eigoj juos lygini tarpusavyje. Keista, nors nieko nevyksta- rodomi šeimos kadrai, vakarienės, žaidimai kieme- bet neprailgsta, net nusistebėjau, kad pažiūrėjau vienu ypu, nors trukmė ilgoka. Filosofiškas."Not from around here, are ya? What gave me away? You have all you teeth."
2011 m. spalio 10 d., pirmadienis
The Tree of Life (2011)
Viena mano laukiamiausių šių metų premjerų (kita- Larso von Triero "Melancholia"). Žiūrovai pasidalinę į dvi dalis- tie, kurie išjungė po 15min, nes juos užpiso "nesąmoningi kosmoso vaizdai", kurie pasijuto išsekę, nieko nesuprato, arba giria koks šedevras čia, o aš..Prognozuoju "Oskarą" kinematografijos, montažo arba originalaus scenarijaus kategorijose. Malick'as rado naują pasakojimo formą- pasakojimą be pasakojimo, pasekę įvykius suprasit, kad šiame filme nieko neįvyksta, nėra dėstymo, intrigos, kulminacijos, atomazgos, priežasties- -pasekmės ryšio; priešingai nei ankstesniuose filmuose, nors žmogaus nesvarba, galima sakyt jo stiliaus pagrindinis požymis, aiškus ir čia. Nesužinom, kaip mirė Jack'o brolis- bet tai nesvarbu. Ne vienos šeimos istorija, o gyvenimas apskritai- gimimas, augimas, mirtis; pasinaudojant tos pačios šeimos pavyzdžiu, verčia mąstyti plačiau; kokią įtaką daro vaikams "kietos rankos" auklėjimas? Ar geriau būti tvirtu, užgrūdintu, ar geru žmogum? Brado Pitto veikėjas atspindi pirmąjį, Jessicos Chastain- antrąjį tipą, nori nenori, filmo eigoj juos lygini tarpusavyje. Keista, nors nieko nevyksta- rodomi šeimos kadrai, vakarienės, žaidimai kieme- bet neprailgsta, net nusistebėjau, kad pažiūrėjau vienu ypu, nors trukmė ilgoka. Filosofiškas.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą