2012 m. vasario 21 d., antradienis

The Departed (2006)

Kažkada seniai unikalioj parduotuvėj unikalia kaina (3,99) pirktas DVD šiandien puikiai pasitarnavo, kai norėjosi pamatyti stilingą kraujo praliejimą- Scorsese visada tinka. Visgi turiu pripažinti, kad man trūko Martino numylėtinio de Niro. Skausmingai priminė režisieriaus ankstesnę juostą Goodfellas- mafijos galva, jaunas protegee, tik man nepatiko, kad čia daugiau simpatingų vyrų- aišku tik in general- nei Damono, nei di Caprio gerbėja nesu. Common, vyrai, gyvenantys tokį gyvenimą, tikri šunsnukiai, o čia du mamytės sūneliai, kur tokie kaip Ray Liotta? Labiausiai man patiko Ray Winston veikėjas- Prancūzas ir psichopatas Fidžis, nemokantis užrašyti žodžio pilietis, man, čia tai humoras :D Taigi vienas faras dirba under cover, įkištas, kad įgytų Costello pasitikėjimą, o kitas- paties Costello įbruktas, kad šnipinėtų, kokie farų planai. Teisėsauga ten ne tokia kaip čia Lietuvoj, kur kasdien per žinias ausis zulina Venckienė tą, Steikūnaitė aną- ten policajai nuolat lipa ant kulnų, turi žinoti, kuo gali pasitikėti, o kuo ne. Nors di Caprio vaidino persiplėšt bebaigiantį, iš įtampos valiumą ryjantį, kažkodėl man pasirodė, kad iš esmės jį užveda tokia padėtis, ypač kai vartėsi su Farmiga lovoje :D Fainas.

2 komentarai:

  1. Tu kartais tiesiog neprilygstama, žinai? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Susimėčiau net... :)
      Visai ne, aš tiesiog pasidariau kažkokia per daug kritiška :D

      Panaikinti