2015 m. balandžio 12 d., sekmadienis

A Girl Walks Home Alone at Night (2014)

Labai gailėjausi, kad šįmet nenuėjau į nei vieną kino pavasario seansą- viskas per tą sumautą darbą, tebūnie prakeiktas!- o šiandien pažiūrėjus ilgai lauktą Irano produkciją apie vampyrus vesterno dvasia, mane užplūsta prieštaringi jausmai.. Nebuvo tai, ko tikėjausi. Nors nereikia kriokimo, draskymosi, kraujo čiurkšlių ar panašios ekspresijos, kad išlaikytų mano dėmesį, visgi, per lėtai man čia viskas, arba darausi nekantri į senatvę :)... Pripažįstu, labai stilingas, vien pasirinkus juodai/ baltą juostą neprašausi, o santūri, nors šykšti-žodžių, veikėjų kūno kalba puošė filmą, o ne jį gadino. Primena II,III- dešimtmečio filmus apie Nosferatu, kur šešėlis, žvilgsnis reiškė tiek daug! Nykiame mažame miestelyje, kur mirtis toks dažnas reiškinys, kad niekam neberūpi- gyvena žmonės, kurie nežino, kad naktimis juos seka vieniša moteris- vampyrė.. Liūdna prostitutė, suteneris, jaunas vaikinas ir jo narkašas tėvas, mažas berniukas- visiems jiems lemta sutikti Merginą. Kai kam tai bus pirmas ir paskutinis susitikimas.. "Esu padariusi blogų dalykų"- sako ji vaikinui, visgi katė ją pisileidžia. Jei gerai supratau, tai buvo filmas apie voverę rate- žmogų, nesusimąstantį kad įstrigo beviltiškoje kasdienybėje, kuri nepasikeis, jei nesiimsi radikalių priemonių. "Esi liūdna, ir nebesvajoji, pamiršai, kaip tai daryti"- sako padaras prostitutei. "Tai kam taupai pinigus?" Uchty, rimtai čia pavariau, ko gero bus tas kartas, kai man reikėjo "užaugti" iki atitinkamo filmo, o paskubėjau pažiūrėti :))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą