2020 m. lapkričio 28 d., šeštadienis

Pecker (1998)

Stengiausi nelyginti su aštuntojo dešimtmečio Watersu, bet į galvą  lindo prisiminimai apie Devine, Filthiest people alive, nuostabų vulgarumą ir įžūlybes ekrane... Čia viskas daug švelniau, būtų labai įdomu paskaityti, kas paskatino lūžį kūryboje- gal elementarus finansinės sėkmės troškimas galų gale? Reikia gauti John Waters biografiją, idėja ateičiai,- file saved. Vienintelis įžūlus kameros blyksnis- gaktos plaukai :D Visgi jauni dešimtojo dešimtmečio vaikai- Edward Furlong, Christina Ricci, Marta Plympton malonūs akiai, išspaudžia iš savo personažų, kiek tik gali. Pekeris- astringas fotografas, pyškinantis savo kaimynystės gyvenimą fotoaparatu iš mamos skuduryno. Kadrai puikūs, nuotraukos patraukia agentės iš Niujorko dėmesį. Netikėtai užklupusi šlovė prislegia. Niujorko elitas parodijuojamas be gailesčio, manau, režisierius jautė jiems pagiežą, nes jo paties kūrybą analogiški asmenys, buvo nurašę (?)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą