2023 m. balandžio 21 d., penktadienis

Tie Me Up !Tie Me Down! (1990)

Iš pradžių norėjau pažiūrėti naujausią Almodovaro filmą Parallel Mothers, bet mane užkniso absurdiškas kadrų sukarpymas ir grubus išmėtymas, po 20min išjungiau. Galvoju, imsiu kokį senesnį, kur jis pavarydavo. Beprotiška bepročio meilės istorija, įkūnyta paties Antonio Banderaso. Žinau, pasaulyje daug moteriškų varvina seilę, bet aš ne iš jų. Todėl žiūrėjau su baime, romantika man nekvepėjo. Aktorę užpuola jos namuose, kaip paaiškėja, kažkoks patrakėlis vienos nakties nuotykis iš praeities. Vyras įsikalba, kad jiems lemta būti pora, susilaukti vaikų ir t.t. Aktorė apimta siaubo. Juokinga, kai rūpindamasis savo meile, pagrobėjas eina į gatvę ieškoti jai narkotikų :D Gal jo ketinimai išties tyri, tik priemonės abejotinos? Man nesisekė patikėti šiuo Stokholmo sindromu, nes Banderasas absoliučiai ne mano skonio. Mėginau vaizduotėje paveiksluoti kažką patrauklaus, kas padarytų idėją bent kiek priimtinesnę, bet filmas ėmė ir pasibaigė, o joks žavingas pagrobėjas taip ir neatėjo į galvą. Na, bet tai netrukdė pasimėgauti nutruktgalviška meilės istorija :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą